Uit een onderzoek van NVP is gebleken dat het verbeterde gebruik van Big Information Analytics om beslissingen te nemen die extra worden gemeld, daadwerkelijk zichtbaar succesvol is gebleken. Meer dan 80% van de leidinggevenden bevestigde dat de grote hoeveelheid financiële investeringen lonend was en bijna vijftig procent verklaarde dat hun organisatie de winst uit hun banen zou kunnen meten.

Wanneer het moeilijk is om zulke buitengewone resultaten en ook optimisme te vinden in de financiële investeringen van alle organisaties, heeft Big Data Analytics eigenlijk ontwikkeld hoe het op de juiste manier doen het gloeiende resultaat kan zijn voor diensten Big Data (IT). Deze blogpost zal je zeker informeren over hoe enorme data-analyse de manier verandert waarop organisaties weloverwogen beslissingen nemen.

Waarom benutten organisaties de kracht van grote informatie om hun doelstellingen te bereiken?

Er was een tijd dat essentiële beslissingen van het bedrijf uitsluitend werden genomen op basis van ervaring en ook intuïtie. Desalniettemin werd in de technische periode de nadruk gelegd op informatie, analyse en ook logistiek. Tegenwoordig, terwijl zij reclame- en marketingmethoden ontwikkelen die klanten betrekken en de conversie stimuleren, observeren besluitfabrikanten, evalueren en voeren ze een uitgebreid onderzoek uit naar consumentenacties om de oorsprong te bereiken in plaats van zich te houden aan traditionele methoden waarbij ze extreem afhankelijk zijn van de consument actie.

Er was vijf Exabyte aan informatie gecreëerd tussen het begin van de wereld tot 2003, die in feite enorm is verbeterd tot het genereren van 2,5 quintillion bytes gegevens per dag. Dat is een aanzienlijke hoeveelheid informatie die beschikbaar is voor CIO’s en ook voor CMOS. Ze kunnen de gegevens gebruiken om clientgewoonten te verzamelen, te ontdekken en te herkennen, naast vele andere aspecten voordat ze essentiële beslissingen nemen. Data-analyse resulteert absoluut in een van de meest exacte keuzes en ook zeer voorspelbare resultaten. Volgens Forbes maakt 53% van de bedrijven vandaag gebruik van informatieanalyses, een stijging van 17% in 2015. Het zorgt voor een voorspelling van toekomstige rages, het succes van de advertentietechnieken, positieve klantreacties en toename van de conversie en nog veel meer .

Verschillende fasen van Big Information Analytics

Een turbulente innovatie zijn Big Information Analytics heeft tal van ondernemingen beïnvloed en gestuurd om niet alleen een weloverwogen beslissing te nemen, maar hen ook te helpen bij het vertalen van details, het bepalen en herkennen van patronen, analyses, schattingen, statistieken en logistiek. In je voordeel gebruiken is evenveel kunst als wetenschap. Laten we het uitdagende proces opdelen in verschillende fasen voor een beter begrip van Informatie-analyse.